ا

  • احمدی.توران کیفیت ادراک ذهنی گردشگران از عناصر هنری سازنده بناهای تاریخی (مطالعه موردی شهر همدان) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اسمی.رویا تأثیر تصویر مقصد و رضایت‏مندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی‏ الدین اردبیلی) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اشرفی.یکتا اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اله‌یاری.سمیرا الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • امین‌بیدختی.علی‌اکبر رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

آ

  • آقایی.محمد الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهاي گردشگری ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ب

  • باقرسلیمی.سعید نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • باقری.نفیسه شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • بدیع‌زاده.علی الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • بهاری.جعفر تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • بهاری.شهلا تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

پ

  • پوراحمد.احمد عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • پورفرج.اکبر الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ت

  • تاج زاده نمین.ابوالفضل الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • تقوایی.مسعود نظر شهروندان نسبت به وضعیت فست فود و عوامل مؤثر بر توسعه آن (مورد مطالعه: شهروندان اصفهان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • تقی زاده جورشری.محمّدرضا نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • توسلی.سمانه عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ج

  • جعفری.سکینه رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • جهانیان.منوچهر الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهاي گردشگری ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ح

  • حاجی احمدی فرمهینی.ترانه مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • حق وردی زاده.ابوالفضل تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • حنفی زاده.محمد مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

خ

  • خانی.سعیده تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

د

  • داستانپور.خدیجه تأثیر رهبری برندگرا بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتل داری [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • دانائی فر.ایمان برآورد ارزش اقتصادي منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • دل افروز.نرگس نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ر

  • رحمانی.فاطمه تأثير شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری بر تقاضای گردشگری خارجی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • رحیم نیا.فریبرز تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • رهنما.علی تأثير شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری بر تقاضای گردشگری خارجی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ز

  • زارع.حمید چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی‌های شغلی (موردمطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • زحمتکش سردوراهی.مهدیه عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندی‌های مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • زندی پاک.رابعه سبک مدیریت حکمت محور و سازه ها و مسیرهای دستیابی به آن و رابطه آن با رهبری تحول گرا (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر تهران) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • زوارنیا.مهری تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری (مورد مطالعه : شهر مشهد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

س

  • سارانی.مجید رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • سبک رو.مهدی تأثیر رهبری برندگرا بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتل داری [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ش

  • شاه زیدی.مهری شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شبگو منصف.سید محمود نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شهبازی شیران.حبیب تأثیر تصویر مقصد و رضایت‏مندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی‏ الدین اردبیلی) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر فعالیت‌های شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ص

  • صنوبر.ناصر تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ض

  • ضرغام بروجنی.حمید اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ط

  • طهماسبی.اصغر تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری (مورد مطالعه : شهر مشهد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ع

  • عابدینی.علی چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی‌های شغلی (موردمطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • عباس پور.نیلوفر اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • علی اکبری.عطیه نظر شهروندان نسبت به وضعیت فست فود و عوامل مؤثر بر توسعه آن (مورد مطالعه: شهروندان اصفهان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ف

  • فراحی.محمد مهدی کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • فرزین.محمدرضا اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • فلاح تفتی.حامد عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندی‌های مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • فلاحی.محمد باقر تأثیر رهبری برندگرا بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتل داری [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • فهرست.فاطمه عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ق

  • قادری.فرشاد تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.اکبر تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ک

  • کاظمیان.صادق کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • کروبی.مهدی تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • کریمی کندزی.ساجده توسعه بوم‏گردی و نقش آن در توسعه جاذبه‏ های بوم‏گردی شهرستان آران و بیدگل [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

گ

  • گورنگی.بهاره عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندی‌های مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

م

  • محمدی.سمیرا تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • ملک زاده.غلامرضا کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • موحدی.سحر شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • مهارتی.یعقوب کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • مهدی زاده.مهرداد برآورد ارزش اقتصادي منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ن

  • نکوئی صدری.بهرام عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

و

  • واحدی.الهام الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهاي گردشگری ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]

ه

  • هاشمی باغی.زینب اثر فعالیت‌های شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]

ی

  • یاوری گهر.فاطمه مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]