ت

  • تاج زاده نمین.ابوالفضل الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • تقوایی.مسعود نظر شهروندان نسبت به وضعیت فست فود و عوامل مؤثر بر توسعه آن (مورد مطالعه: شهروندان اصفهان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • تقی زاده جورشری.محمّدرضا نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • توسلی.سمانه عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]