ن

  • نجارزاده.محمد اثر کیفیت اطلاعات توصیه¬های شفاهی در شبکه¬های اجتماعی-آنلاین بر رفتار گردشگر [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نعمتيان.ساره عوامل اجتماعی مؤثر بر اختلال رابطه ای در مناسبات گردشگر- ميزبان در شهر مشهد [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نمامیان.فرشید مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نیک بین.مهنا مدل مفهومی توسعه پایدار گردشگری فرهنگی با رویکرد فراترکیب [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]