ز

  • زارع.حمید چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی‌های شغلی (موردمطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • زاهدی.شمس السادات بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • زاهدی.شمس السادات بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • زحمتکش سردوراهی.مهدیه عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندی‌های مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • زرجو.شبنم عوامل مؤثر بر مدیریت معماری برند مقصدهای گردشگری استان البرز [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • زرجو.شبنم شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • زرجو.شبنم شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • زرگری مرندی.هلیا شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • زندی پاک. شاهد طراحی مدل کنترل رفتار انحرافی کارکنان هتل بیمارستان ها با توجه به حمایت سازمانی ادراک شده، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • زندی پاک.رابعه سبک مدیریت حکمت محور و سازه ها و مسیرهای دستیابی به آن و رابطه آن با رهبری تحول گرا (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر تهران) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • زندی پاک.رابعه طراحی مدل کنترل رفتار انحرافی کارکنان هتل بیمارستان ها با توجه به حمایت سازمانی ادراک شده، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • زندی نسب.مصطفی شناسایی و اولویت­بندی ابعاد کیفیت تجربه گردشگر از دیدگاه گردشگران خارجی سفر کرده به شهر شیراز [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • زندی.ابتهال بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • زندی.ابتهال بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • زندی.ابتهال مدل¬سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • زنگوئی.فرنوش هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • زوارنیا.مهری تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری (مورد مطالعه : شهر مشهد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]