ب

  • بخشی.حامد هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بهاری.جعفر تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بهاری.شهلا تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بیشمی.بهار سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]