ه

  • هادیانفر.نیلوفر تکنولوژی AR، ابزار نوین بازاریابی در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • هاشمی باغی.زینب اثر فعالیت‌های شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • هاشمی.سید حامد شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • هاشمی.سید سعید طراحی مدل توسعة کارآفرینی گردشگری فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • هاشمی.سید سعید عوامل مؤثر در تعیین رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه: منطقه ساحلی چابهار) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • هاشمی.مائده تأثیر محدودیت ها و موانع ادراک شده گردشگری بر تمایل معلولان جسمی به گردشگری (حوزه مطالعه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • هاشمیان.مریم بررسی تأثیر تجربه تعاملی گردشگران بر نگرش آنان نسبت به جامعه میزبان (مورد مطالعه: شهر مشهد) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • همتی.امین تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]